مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف براساس نیاز هر استان و تقاضای مددجویان راه اندازی شده است که در این دوره‌ها زنان به صورت تخصصی حرفه مورد علاقه خود را یاد می‌گیرند و مدرک معتبر دریافت می‌کنند.

حرفه آموزی و ارائه مدرک معتبر به زنان سرپرست خانواده

لاله افتخاری با بیان اینکه برای حمایت از زنان سرپرست خانواده فعالیت بسیار گسترده‌ای در کمیته امداد در حال انجام است، افزود: تمامی زنان سرپرست خانواده در کشور که تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند دارای مشاغل خرد و کلان بوده و همچنان مورد حمایت هستند.
وی افزود: کمیته امداد امام با برنامه ریزی مدون و بر اساس سیاست‌های حمایتی خود از تمامی زنان سرپرست خانواده برای فعالیت در مشاغل خرد و کلان حمایت می‌کند به طوری از گام‌های مهم ما ایجاد کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف براساس نیاز هر استان و تقاضای مددجویان و زنان تحت حمایت هستند که در این دوره‌های آموزشی به صورت تخصصی حرفه مورد علاقه خود را یاد گرفته و مدرک معتبر دریافت می‌کنند.
افتخاری تصریح کرد: در راستای اشتغال زنان سرپرست خانواده بنیاد حیات زیر مجموعه کمیته امداد اقدام به فعالیت‌های موثر در حوزه خودکفایی مددجویان می‌کند که در واقع این هدف را برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.